Suwaczek z babyboom.pl

piątek, 4 kwietnia 2014

O co pokłócić się z ciężarówką?

Nie sądziłam, że do tego dojdzie. Ale stało się. Kłócimy się i już. Ja z moimi chłopakami, rzecz jasna. No bo Oni tacy uparci i zawzięci są. Jedna krew. A podobno "synek to mamusi, a córeczka tatusia". Guzik prawda.

Że Paulinka będzie się uparli i argumentów, tudzież innych opcji nie przyjmują. Syn do brzuszka przychodzi, "cieść siosczyczko Paujinko" mówi, przynosi samochodziki do zabawy a nawet paluszkami z sezamem Paulinkę częstuje (przez pępek próbuje :)). Mnie "Paulinka" nie zachwyca. Z mniej spotykanych: Blanka i Kornelia, z bardziej tradycyjnych: Gabrysia, Zosia, Marysia, Hania (chociaż ta z kartonami mi się kojarzy ;)). Ale nie, oni "Paulinka i już!". Wrrrrr

Z meblami ten starszy chłop się uparł. 
Takie oto wybrał:

Ja różu nie planuję (wiem, można przemalować), nowoczesnego pokoiku też raczej nie. Grochy mi się wymarzyły i nijak nie pasują mi do wyboru Męża. Mój wybór padł na:

Tylko, jest jedno "ale". Planujemy kupić komodę, szafę i półkę wiszącą. Męża zestaw kosztuje tyle, co z mojego zestawu sama szafa :/ Różnica w cenie prawdopodobnie wynika z jakości, ale nigdzie w okolicy nie ma na ekspozycji owych systemów. I tu du..a. Promocja do 19 kwietnia i pewnie będziemy zmuszeni zamówić w ciemno. Tylko co? Który?

Po ostatnim USG poprosiłam Męża, żeby z Córką na temat zmiany pozycji porozmawiał. Porozmawiał, ale niezbyt precyzyjnie. Otóż Córa owszem, obróciła się, tylko że głową w górę zamiast w dół. No to teraz proszę, żeby Jej fiku miku zasugerował a On okoniem staje i rozmawiać nie chce ;)

Córeczka rośnie zdrowo, waży 780g. Jej wymiary wskazują na 25tc, a nie 24- jak wynika z OM (stąd różnica w terminie porodu). Lekarza zmartwiła nieco ilość płytek krwi. Na ten moment jest ich 150tys, ale niestety ta liczba spada. Sprawą będziemy się zajmować bliżej porodu, włączając farmakologię, bądź przetaczanie płytek w trakcie i po porodzie. Bo jak widać, cesarka wciąż jest niestety możliwa. 

Kolejna wizyta dopiero 12 maja (w 30tc). Strasznie długo będę czekać na kolejne spotkanie z Córeczką. Jest nadzieja, że tym razem Tatuś do nas dołączy. Liczę też, że Córa pokaże się ładnie w 3D, bo profil wygląda uroczo :) Tyle pokazała ostatnio :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz